De transitie naar een succesvol bedrijf navigeren

Communicatie is efficiënter en onboarding is eenvoudiger met veelgebruikte terminologie.

Bepaal de terminologie die nieuwe medewerkers moeten begrijpen en noteer deze in een gemakkelijk leesbaar formaat.
Controleer uw onboarding-programma om er zeker van te zijn dat het rekening houdt met het volgende:
Voorafgaand aan de eerste dag bestonden de taken uit het opzetten van salarisgegevens, het organiseren van apparatuur en het verkrijgen van toegang tot systemen.
Afhankelijk van de grootte van de organisatie, boeken introducties bij belangrijke afdelingsmanagers vroeg genoeg zodat de managers het werk van hun afdeling kunnen beschrijven.
Plan voor de werknemer om de relevante bedrijfsactiviteiten, zoals verkoop, marketing, kwaliteitsborging en dienstverlening, gedurende de eerste paar weken te ervaren.

Bum on the boat time > lange papieren

Archiveer alle lange documenten die u opneemt in een welkomstpakket voor nieuwe medewerkers.
Maak voor procedures waar medewerkers deel van uitmaken beknopte samenvattingen die de belangrijkste ideeën benadrukken en kunnen
Maak een gedetailleerde lijst van de dingen die u de manager van de werknemer wilt laten zien om te bevestigen dat ze het werk kunnen voltooien.

Je hebt een plan B nodig omdat dingen niet altijd volgens plan gaan.

Het idee is om te anticiperen op de situaties en te plannen wat er gedaan zou worden om het bedrijf in bepaalde omstandigheden voort te zetten.
Maak een kort bedrijfscontinuïteitsplan met gedetailleerde reactieplannen voor de genoemde omstandigheden.

De echte wereld is niet voor “stel het in en vergeet het”.

Regelmatig contact opnemen met klanten om ervoor te zorgen dat wat wordt gegeven, voldoet aan hun verwachtingen die tijdens het verkoopproces zijn gesteld, is een manier om het geluk van de klant te garanderen.
Servicekwaliteit: interne evaluaties van voltooid werk in vergelijking met projectcriteria, inclusief klant-, juridisch en intern beleid en procedures

Er is altijd een probleem.

Creëer een cultuur van het melden van zorgen en het documenteren ervan in een geaccepteerde stijl, of dit nu gebeurt met software zoals JIRA of een meer handmatige aanpak, en zorg ervoor dat het uniform is.

Bepaal patronen in gemelde problemen en geef prioriteit aan het nemen van corrigerende maatregelen die de onderliggende oorzaak van het probleem aanpakken om te voorkomen dat het zich opnieuw voordoet.
Zorg ervoor dat alle belangrijke zorgen of trends in het hele bedrijf worden gecommuniceerd en dat het onboardingproces voor nieuwe medewerkers alle geleerde lessen bevat.

Herken de buitenomgeving

Stel een periodieke beoordeling op van de externe problemen die u eerder hebt geïdentificeerd en gebruik deze om te zoeken naar eventuele wijzigingen of mogelijke oplossingen.

Om ervoor te zorgen dat de juiste medewerkers in de organisatie op de hoogte zijn van de externe problemen, documenteert u deze en stelt u ze ter beschikking.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Betrekking hebben

Verwant Nieuws

Nieuws

Laatste Nieuws

niet missen Onze update